درس تکنولوژی ارتباطی

SoundCloud

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ب.ظ

SoundCloud:

دردنیای بی پایان اپلیکیشن های اندرویدی ، اپلیکیشنی بسیار محبوب بنام SoundCloud – Music & Audioوجود دارد که آنرا می توان محبوب ترین و گسترده ترین شبکه ی پخش موزیک در جهان دانست . آرشیو بسیار قدرتمند موجود در این سرویس ، به کاربران این امکان را می دهد تا هرآهنگی را که دوست دارند جستجو کنند و پس از یافتن آن ، با لذت به آن گوش دهند . همچنین ، سوندکلود با اختصاص دادن فضای ویژه برای شما ، این امکان را به شما می دهد تا آهنگ های موردعلاقه ی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا دوستانتان هم از گوش دادن به آن لذت ببرند.

معرفی برنامه SoundCloud

برنامه SoundCloud Downloader Pro یک برنامه رایگان است که به شما اجازه می‌دهد موسیقی‌ها را پیدا کنید، به صورت آنلاین فایل‌ها را استریم کنید و البته هر آهنگی را دانلود کنید و به صورت آفلاین گوش دهید. با ساخت یکی لیست پخش می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را در هر جایی بشنوید و لذت ببرید.

هنرمندان با برنامه SoundCloud می‌توانند به راحتی موسیقی و صوتی که ساخته‌اند را با تعیین آدرس وب سایت در وب سایتی پست کنند. آپلود‌گرها و شنوندگان بسیار زیادی در برنامه SoundCloud حضور دارند. شما می‌توانید هر آهنگی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا حتی در وبسایت خود استفاده کنید. پس وبسایت برنامه SoundCloud تنوع بسیار زیادی از موزیک، کتاب‌های صوتی و پادکست را داراست.

با برنامه SoundCloud شما می‌توانید موسیقی‌ها را در آیفون خود استریم کنید، اما برای دانلود موسیقی‌ها و گوش دادن آن‌ها به صورت آفلاین باید اپلیکیشن SoundCloud Downloader Pro را دانلود کنید.

نحوه کار برنامه SoundCloud

SoundCloud Downloader Pro می‌گوید شما می‌توانید هر آهنگ موجود در اپلیکیشن را دانلود کنید و لیست پخش شخصی خود را بسازید. با آهنگ، اسم هنرمند یا اسم آهنگ به دنبال موسیقی دلخواه خود بگردید. در این نرم‌افزار به صورت پیش فرض می‌توان بین آهنگ‌هایی که قابل دانلود است جستجو کرد، البته می‌توانید نحوه جستجو را تغییر دهید تا بین اپلیکیشن بین همه فایل‌ها بگردد. اما به یاد داشته باشید که اگر برای دانلود موسیقی اجازه نداشته باشید، نمی‌توانید آن را دانلود کنید و تنها می‌توان به صورت آنلاین آن را در آیفون استریم کرد و گوش داد.

وقتی آهنگ دلخواه را پیدا کردید و خواستید به آن گوشی دهید بر روی آن تپ کنید، از شما پرسیده خواهد شد که دوست دارید آهنگ را دانلود کنید یا نه، می‌توانید آهنگ را با کیفیت‌های مختلف از کیفیت پایین تا کیفیت بسیار بالا دانلود کنید. البته امکان دانلود کیفیت بسیار بالا تنها در نسخه پولی اپلیکیشن وجود دارد.

وقتی که آماده گوش دادن به موسیقی شدید به زیر Play List خود در قسمت “Listen”  بروید. همچنین به وسیله AirPlay نیز می‌توان به موسیقی‌ها گوش داد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۲۸
  • ۱۶۸ نمایش
  • Mitra Asgharzadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی