درس تکنولوژی ارتباطی

pinterest

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ

پینترست چیست؟

پینترست (pinterest.com)خود را یک «پین‌بورد مجازی» می‌داند و این تعریف برخلاف بیشتر توصیف‌هایی که سایت‌ها از خود ارایه می‌دهند، کاملا بجا و مناسب است. این سایت مانند یک بولتن‌بورد دبیرستان، تخته‌ای از تصاویری است که شما می‌توانید از سایت‌های دیگری که از آنها دیدن می‌کنید، سنجاق یا پین کنید.

در واقع می‌توان گفت  این سایت آمیزه‌ای است از  مجموعه تصاویر و عکس‌های بریده شده از کتاب‌های مختلف، دفتر خاطرات روزانه و چیزهایی که در ته کیفتان قرار دارد و می‌توان گفت مانند روی درب یخچال است که در برخی خانه‌ها مملو از عکس‌های مورد علاقه اعضای آن خانه است.

سنجاق کردن یا پینینگ ساده است. یک بوکمارکلت وجود دارد که می‌توانید با انتخاب آن هر تصویری را در سایتی که در آن هستید، بگیرید. تصویر را انتخاب کنید، رده‌ای را که می‌خواهید تصویر در آن قرار بگیرد، انتخاب کنید و به همین سادگی آن را پین می‌کنید.

چگونه یک دسته تصویر از سایت‌های دیگر در یک شبکه اجتماعی گذاشته می‌شود؟

افراد زیادی در کنار شما وجود دارند که به برداشتن یا پین کردن عکس‌ها می‌پردازند. شما می‌توانید هر بار که به این سایت می‌روید، همانند فیس‌بوک، آنها و پین‌های اخیرشان را از میان مجموعه‌ای از تصاویر دنبال کنید و حتی برای آنها نظرهایی مانند «من این کفش‌ها را خیلی دوست دارم» و «من این کیک را می‌خورم» بگذارید.

اما همه دوست ندارند عکس‌های آنها به اشتراک گذاشته شود از این رو پینترست اخیرا با مشکلاتی در زمینه کپی‌رایت روبرو شده و اکنون دوستانه از کاربرانش می‌خواهد منبع عکسشان را نشان دهند و به سایت‌ها گزینه‌ای برای مسدود کردن کلی عمل پین داده است.

ختم کلام: تمام چیزهایی که لازم است درباره پینترست بدانید!

پینترست آمیزه‌ای است از مجموعه تصاویر و عکس‌های بریده شده از کتاب‌های مختلف، دفتر خاطرات روزانه و چیزهایی که در ته کیفتان قرار دارد و می‌توان گفت مانند روی درب یخچال است که در برخی خانه‌ها مملو از عکس‌های مورد علاقه اعضای آن خانه است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۲۸
  • ۱۶۸ نمایش
  • Mitra Asgharzadeh

نظرات (۱)

ممنون عالی بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی